Modele dafa xf

Spełnienie wymogów normy emisji spalin Euro 6 było tylko jednym z celów wyznaczonych przy tworzeniu nowego silnika PACCAR MX-13. Oczywiście chcieliśmy, aby był niezawodny i trwały. Powinien także utrzymywać zużycie paliwa na poziomie wyznaczonym przez modèle Euro 5 ATe oraz utrzymywać znakomite właściwości jezdne i wysoki moment obrotowy. Modèle PACCAR MX-13 à połączenie sprawdzonych najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych je znakomitych innowacji. Dostępne są versions o mocach: 303 kW/410 km, 340 kW/460 km i 375 kW/510 km oraz momentanach obrotowych: 2000 nm, 2300 nm i 2500 nm, dostępnych w szerokim zakresie 1000-1425 OBR./min. Cała MOC jest przenoszona przez Nasze Nowe skrzynie biegów. Automatyczna Skrzynia biegów comme Tronic jest wyposażona w Wyjątkowe Funkcje, Takie Jak Eco Roll (pojazd swobodnie stacza się w dół, a silnik pracuje na biegu jałowym) oraz Fast Shift (przełączanie między 11. i 12. BIEGIEM odbywa się bez rozłączania sprzęgła), które Dodatkowo obniżają zużycie paliwa. Intarder 3 Nowej generacji charakteryzuje się wyższą wydajnością przy niższych przykościach. Naucz się kolego jeździć Kiedyś jeździłem 105xf 2007 r brał olej i tyle jego-Teraz jeżdżę Scania je modlę się Kiedy dostanę Dafa. Szef zamówił mi na Marzec 480 XF 2017 r je normalnie Jestem Wniebowzięty. ..

à Jakość najlepsza ciężarówka w Europie Uważam ze Oprócz skrzyni biegów nawet lepsza OD Volvo i Scani reszty nawet nie Biorę Pod uwagę. . Pozdrawiam kolegów kierowców. ☺ DAF 95XF powstawał jako ciągnik siodłowy oraz podwozie Pod zabudowę, w konfiguracjach 4×2 i 6×2. Podwozie wykonywano w dwóch wersjach: “M” (moyen-Duty)-z podłużnicami o wysokości 260 mm, “H” (Heavy-Duty)-z podłużnicami o dwóch wariantach wysokości: 260 mm w ciągniku siodłowym, oraz 310 mm w podwoziach ne zabudowy. Modèle Ten jest zawieszony na resorach parabolicznych z przodu oraz zawieszeniu powietrznym składającym się z 4 Miechów z tyłu. Nowy modèle XF à Wzór do naśladowania w branży długodystansowego transportu drogowego. Został Stworzony z myślą o maksymalnej wydajności transportu. Może zostać Wyposażony w całkowicie Nowy silnik PACCAR MX-13 o pojemności 12, 9 l lub silnik PACCAR MX-11 o pojemności 10, 8 l, Oba zgodne z normą Euro 6.

Comments are closed.